Ingrijorandu-te de ziua de maine, vei pierde ziua de azi fara nici o realizare!

marți, 27 iulie 2010

Dumnezeu mare sau Dumnezeu in toate?


Din copilarie am tot fost intrebata ce vreau sa devin cand sunt mare!Raspunsul meu atunci cand intrebarea a fost adresata de catre doamna invatatoare a fost cel mai amuzant...toata clasa a fost plina de zambete:):):):)Insa nu am devenit ceea ce am avut atunci in gand!

Este foarte important sa te cunosti pe tine insuti.Sa iti cunosti abilitatile;punctele forte;punctele slabe si in urma acestei autoevaluari sa-ti dai seama daca te incadrezi cerintelor domeniului pe care ai vrea sa-l urmezi.

In clasa a 12-a am primit 20 de file format A4 cu facultati..si mi s-a spus...ALEGE!!!Am luat bac-ul si am ales 2 facultati din toata lista aia!Imi doream mult sa intru la una dintre ele la "fara plata" insa cand mi s-a dat raspunsul,am aflat ca am intrat la amandoua la cu taxa!La una dintre ele trebuia sa imi confirm locul dar nu stiam care sa o aleg!Am fost atat de dezamagita deoarece parintii mei mi-au spus ca daca intru la cu taxa trebuie sa mai astept un an!La mine nu exista rabdare...
Am fost sa imi retrag dosarul de la Geografie insa profesorii de acolo nu m-au lasat sa plec,imi ziceau lucruri urate despre cealalta facultate si imi mai ziceau ca alegerea asta pe care o face,este cea mai proasta dar intr-un final mi-au dat dosarul si am mers prin credinta sa imi confirm locul la Feea.Domnul a facut in asa fel incat un anumit nr de persoane si-a retras dosarul si am intrat si eu la fara plata!Atunci am spus: "Mare Dumnezeu am!"Pe parcusul celor doi ani de faculta nu mi-a fost deloc usor deoarece nu am terminat acelasi profil in liceu dar tot prin credinta i-am finalizat si pe cei 2 ani de faculta si acum spun "Dumnezeu este in toate!"

De o intamplare similara a avut parte si un prieten de al meu!Azi'dimineata mi-a scris urmatorul mesaj"Am un Dumnezeu mare,serios acuma.Lauda-L.MERITA"

Primul pas pe care adesea il vei face este acela ca vei incepe sa visezi la a deveni cineva sau a face ceva important in viata sau cu viata ta .Pentru a ajunge la implinirea unui vis vei fi nevoit sa faci sacrificii.Un cantaret va dedica timp repetitiilor,studiilor astfel renuntand la o plimbare ,film .
Implinirea unui vis necesita dedicare,vointa.

Ca si copil al lui Dumnezeu trebuie sa cauti sa visezi impreuna cu El,sa iei aminte la planul Lui pentru viata ta .

Voia Lui in viata ta nu va corespunde intotdeauna cu a vointa ta . Uneori va fi nevoie de o zdrobire : a sufletului, a unei dorinte pentru a putea ajunge sa implinesti voia Lui .

Lucrurile pe care tu le consideri pierderi vor deveni castig pentru El,pentru implinirea planului Sau cu privire la viata ta .

Proverbe 3:16 spune" Incredinteaza-ti lucrarile in mana Domnului si-ti vor izbuti planurile".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu