Ingrijorandu-te de ziua de maine, vei pierde ziua de azi fara nici o realizare!

miercuri, 21 iulie 2010

Tu esti curios?

Curiozitatea e privita ca pe un lucru bun,este unul dintre lucrurile care face viata mai interesanta!!

Insa nu este exclus ca aceasta sa fie privita si ca pe un lucru rau cand ne gandim ca ar putea fi vorba de curiozitate despre alcool,droguri,sex si alte lucruri care au un efect negativ sau consecinte nefavorabile asupra vietii!!!

La o ora destul de tarzie am primit un telefon de la un prieten cu care nu am comunicat de muuult timp si mi-a spus ca este curios sa vada ce mai fac!In momentul acela,am fost inca nedumerita de apelul receptionat!Dar prin curiozitatea lui,am primit sfaturi de folos si am fost incurajata!

De cele mai multe ori ni se spune sa ne vedem de treaba noastra si sa nu mai fim curiosi!Curiosii mor repede..asa ca cei de langa noi ne mai vor in viata;sa traim cat mai mult daca se poate... Pe o banca, in parc, un copil manca intr-o disperare dintr-o cutie de bomboane. O batrana il vede si ii spune:
- Nu trebuie sa mananci atatea bomboane, te poti imbolnavi!
- Dar dumneavoastra stiti cat a trait bunicul meu? 105 ani!
- Si manca atat de multe bomboane?
- Nu, DAR ISI VEDEA DE TREABA LUI!!!

Sa fim curiosi dar in sensul bun al cuvantului!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu