Ingrijorandu-te de ziua de maine, vei pierde ziua de azi fara nici o realizare!

joi, 22 iulie 2010

Eu....?! tu?... sau noi?


Responsabilitatea,de cele mai multe ori ramane doar la stadiul de teorie,deoarece cand este vorba de practica este cu totul altceva!Fuga de responsabilitati este o activitate specifica baietiilor dar nu numai!:D

Sa fi responsabil inseamna sa fi precaut!!!

Copil fiind,responsabilitatea a fost un termen bine-cunoscut in vocabularul meu si asta mi-a fost de folos deoarece un gram de experienta valoreaza cat un kilogram de teorie!!

La scoala gimnaziala,unul dintre profesori avea o metoda mai speciala de a ne face sa punem burta pe carte si oridecate ori urmam eu sa ies la tabla,mi-era frica ca nu stiu!Ma lua de-o parte si imi zicea :" De ce fugi,de aia nu scapi!".Si imi repeta de fiecare data!!!

Experimentand chiar eu lucrul acesta,am inteles ca frica implica fuga de responsabilitate!!!Sa nu uitam ca la Dumnezeu nu ii plac oamenii fricosi! Din nou curajul este cheia pentru a ne asuma intreaga responsabilitate si a ne simti bine cand o experimentam!!

Sa nu uitam ca suntem responsabili pentru ceea ce am fost,pentru ceea ce suntem si pentru ceea ce vom fi!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu