Ingrijorandu-te de ziua de maine, vei pierde ziua de azi fara nici o realizare!

luni, 19 iulie 2010

Iubim...sau incercam sa iubim?

Fiecare percepe intr-un fel sau altul dragostea..dar totusi cum iubim?vrem sa ajungem la tinta dar fara a folosi mijloacele necesare de a ajunge acolo..adica fara sa fim buni,fara sa iertam,fara sa credem,fara sa nadajduim,fara sa suferim...

dragostea este indelung rabdatoare – oare? partea cu ‘indelunga’ ma depaseste.

este plina de bunatate – eu nu am din plin bunatate…

dragostea nu pizmuieste – nu pot spune ca e asa.

dragostea nu se lauda – oarecum. Mai am de lucru.

nu se umfla de mandrie – stiu ca am facut si asta. Si nu o data.

nu se poarta necuviincios – da, aici stau mai bine. Dar mai e drum lung pana la bine sau foarte bine.

nu cauta folosul sau – as minti daca as spune ca e bifat aici.

nu se manie – ohoo…

nu se gandeste la rau – da, oarecum. Dar recunosc ca am facut-o si pe asta.

nu se bucura de nelegiure – aici da, pot afirma increzatoare ca ma incadrez.

ci se bucura de adevar – si aici de asemenea.

acopera totul – totul?

crede totul – totul?!

nadajduieste totul – t.o.t.u.l. ?

sufera totul – TOTUL?!
in concluzie....iubim .....sau incercam sa iubim dupa analiza de mai sus???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu